Sunday, February 15, 2009

t0 g0, 0r n0t t0 g0..

Last night my 2nd c0usin kawen..Smlm my fam & fam t0k busu je yg djemput, kinda pvt la..My 'mak l0ng' kate, table d0wg ngan Datin2 & Dat0k2..l0l~..My grandparents, 0f c0z laa main table..ngeeheehee..T0day lak tuk sume relatives & kwn2..Musti byk 0wg area umah aku..Sbb my uncle neh yB..huhux~..Agak pelik nak ngaku aku neh sdare yB laa, dat0k laa, menteri laa..It's wierd th0, xnak la kate aku nak sh0w 0ff..It's just that sng kal0 0wg taw, ye laa kan..Mane taw aku tgh lepak then d0k hu-ha 0r sm0ke kat mane2, then sedare2 neh nmpak ke..Atleast kal0 my fwen kenal, bley laa c0ver sket..ngeeheehee..Nak id0p, kene laa cam tuh..

Btw, last few yrs anak laki die kawen..This year anak p0nmpuan die lak..Dr. Aida..Aku xbape rapat sgt, tp taw arr die yg mane 1..& fyi, die neh cuzin 'Sdare xngaku Sdare' aku tuh..S0 if aku g wedding jap g, 4sure aku akan jumpe minah sial tuh..l0l~..S0, nak g ke x??..Kal0 g maybe de chance tuk jumpe my Uncles & aunts..Ery, Ezrie, Emma & maybe Efie..G0sh, I mish them damn much!..Esp Ery & Ezrie..Lame xcatch up with them..huhux..Raye last year p0wn xjumpe, d0wg cam agak mara sbb aku xde..heehee..Neway, this time dapat ape ek..Ch0c lagy?..Patchi 0r Ferrer0?..haahaa..*Patchi yg de alm0nd tuh besh!*

What 2 wear?..Pink kebaya?..0r white kebaya?..hmm..*thinking*

No comments: