Saturday, July 25, 2009

T0o much travelling~

Lately, i've been travelling t0o much..KL~KLIA/Putrajaya da macam belakang rumah..huhux~ I enj0y travelling, even th0ugh it's quite tiring s0metime..Ystrday, i w0ke up at 1pm..Thx Ace sbb call, kal0 x mmg i bantai td0w sampai petang..Lepak mamak tepi p0ol till 2.30..Then Ace g training balik..Faiz & Zacq c0me n pick me up kat Apartment..Tr0s ke BTS, mencekik Chic Hartz~ Layan..haaha..

Ar0und 4 call Jaja, she's at Alamanda..hmm..Tr0s sh0ot ke KL Sentral, nek ERL ke Putrajaya..& 4 the first time nek bus ke Alamanda, s0g2 lak tuh..Nadi putra nye bus..Sangat pelik, tp thx g0d aku neh ade rase nak tnye..haahaa..Lepak2 *bux then ke Manhattan Fish Market ngan Jaja & Wani, makan2 jap..Pastuh jalan2, try kas0t la ape laa..Kaki ku saket~

Lepak *bux balik 4 few h0urs, k0l 10.30 baru gerak g putrajaya sentral..K0l 11 nek ERL pulang ke KL Sentral..huhux~..& yeah b4 12 sampei umah!!..haahaa..Pandai t0l aku bajet mase..lalala..Haja2, aku makin gem0k an?..Si0t t0l, neh sume gare2 MC sebulan..huhux..Nak mas0k kije!!..Nak kurus sket..uwaaaaa~ :(

2 comments:

hajar puteri. said...

faten!! aku pon dah mula menggemok!!
i blame wani sbb die sgt rajen tmn aku g makan..

seriously, aku ade 'muffin top'!! terganggu fikiran aku!!
kene workout gile bahbih dowh...

*ErichiyanA* said...

Si0t~
k0 xnmpak sgt..huhux~

aku neh keTENSI0Nan 0kek..
haahaa..

sab0 je laa..
my g0d, harus kije..
nti leh kur0s..lalala~