Monday, September 14, 2009

0n9 kembali..


Da lame xupdate bl0g..Manyak cter baru..haahaahaa..Kt0wg da pindah umah since 28th Aug arituh..Kt0wg d0k sbelah h0stel laki..haahaahaa..Amy, tnie & me cam biase laa..Master bedr0om.. :) Kt0wg bejln bwk brg sket2, sbb kader lem sgt!..Paling best time Amy t0lak tempat sidai baju ngan baju2 Nad bergant0ng..Sgt ch0mel!..Since pindah umah baru rase cam slamat sket k0t..Sbb kiri & kanan ade 0wg..Neway, mlm pindah umah tuh, aku tmn Gbeng g H0spital sEremban..Sbb n0in, the new partner saket..Ade tande2 H1N1..l0l~


Since 18th Aug arituh, aku x plang ke umah..11th sept arituh baru balik, tuh p0wn stakat buke je..Pastuh xbalik, aku pulang umah lagy 1..huu~..Kelmarin demam, tr0k gak laa..2 ari xg kije..huhux..Thx jage i, layan kerenah i time i demam..cian b0yF aku, 2 ari kene jage aku saket..Mengade t0l aku time saket, tuhan je laa yg taw..heeheehee..

Raye lagy few days..Aku kije time raye!..haahaahaa...19th mas0k kije balik..Sbb aku dpt AL b4 raye, layan kan aje..Swank weng weng, i nak balik Nilai..huhux..Xp0wn balik sane ke..leh x?..Tensi0n nye d0k cni.. :(

No comments: