Wednesday, March 18, 2009

Marah, marah, marah!


Aku bengang gler td..Mane taknye, da laa pagy2 winter s0nata..[Tnye Haja!]..Besh kal0 td0w d0wh!..Ari neh ngan semangat nyew aku bersiap2..K0l 5:30 da mand, tak0t mak aku tggalkann aku lagy~..huhux..K0l 7 aku sampei lrt, 7;15 sampei jamek..Mamat tuh td0w lagy~..Cam harem je!!..Urgh..Pagy2 da mendatangkan kemarahan..Seyes MARAH~..8:30 masuk class, tp 8:40 baru let. mas0k..Fine~..Da mmg slalu cam tuh, aku redh0 je..Slide xleh bukak, dem~..Buku tarak!!..MARAH lagy..Asek laa marah pagy2 neh..Wuteva la, die bace je n0tes yg ade..By 9:05, class abes..CAM HAREM!..Sumpah aku bengang~.Jauh2 aku dtg, meredah Winter S0nata, class less than half & h0ur??..MARAH sangat..Aku s0klan & aku xde jwpan, terpakse tggu mamat tuh..Thx sbb buat, aku mmg cam tuh..Saln s0klan, suh k0 wat jwa..Jahat ke aku neh?..Pape je laaa...



K0l 1:30 jumpe Encek Safriman, pasal bP..Die agak blurr sket b0ut the FinanSIAL~..But then die kate qute 0key, we just have 2 elab0rate sket lagy je..Sab0 je laa weh..Au kene wat Marketing Strategies, which is..S0mething like pr0m0ti0 & h0w 2 make l n0e b0ut 0ur rest..Ye, aku taw t cam blurr sket..Bende 2 cam da ade je dlm Advert & bunting..Kan?..kene xplain m0re detail je lagy..& yeah, aku kene buat menu~.Main c0urse 4 Italian dish..Quite easy i guess..eh tiru Italiannies, Pastamania & s0 0n..Tp biase la, kal0 aku wat, nti 4sure ade je yg xkene..Kurang tuh, kurang neh~..Da paham sgt weh!..Aku mau td0w, aku ngant0k gler..da 2 ari td0w xik0t waktu neh..huhux~..Esk pagy g c0llege!!!

No comments: