Monday, March 2, 2009

her0..

*Can u pls be my her0, even just 4 a while?*

Her0 kuh!..Siapa aja deh~..Aiy0ok..Tetibe je TER'ape ek'?..Caneh cter die..Aku d0k belek2 mespes 0wg..Then tetibe terbace kat HER0ES..s0mething2, then 'Adeep rindu BapaK'..hmm..Bapak..Dad..Abah..I can't remember when the last time i call him..'Abah'..Tuh k0t aku panggil die dulu..Seyes aku xhengat..Agak cam janggal gak when i call him Abah..I d0n't even rec0gnized his face..Izzit my fault m0m?..N0pe!..T0l nggak?..Yerp, aku sendiri xkenal bapak akuh..Klaka glew bile igt balik..

I can't even remember when..If i'm n0t mistaken end of 2004..I was walking through china t0wn..Then suddenly my m0m st0p, cuz ade 0wg teg0r die..Aku blurr sgt..Aku tgk mak, & mak tgk aku balik..Die suh salam 0wg tuh..Then ngan SLUMBER aku tnye mak aku..'Tuh sape?'..& she replied..'Bapak k0~'..HaahaahaA..My g0d, it's been ages since i met him [ar0und May 1999/2000]..Kal0 aku terserempak die kat mane2 skunk, 4sure aku xkan teg0..Sbb aku xhengat muke die caner..ngeheehee..Beng0ng2 je..

P/s:
Abah, u're lil girl da besar..& She never misses u..hmm..

4 comments:

hajar puteri. said...

ko tak boleh cam tu faten..

he's ur dad okek. wali ko.

huhuhu~

*ErichiyanA* said...

Yeah I n0e that..
haaha..
Neway, mak aku slalu ckp..

k0 baek2 laa ngan adek k0..
kang k0 nak kawen, xjmpe abah k0..
die ar wali k0..


ngeeheeheee.. :D

hajar puteri. said...

hahaha.. betol2.

but, if ur dad still alive.. die kene jd wali gk, kene carek.. thats what i heard la..

*ErichiyanA* said...

Yeah, it's true..
But then there's n0 way we g0nna find him..
We're d0n't even kn0w whr he lives, his num...
s0, adek aq je laa..k0t..
(: