Saturday, March 21, 2009

Kawen + Sesat = fun!

[21032009]


Ari neh aku ke Bandar Puteri, Klang..Bapak ja0h!!..Seyes...Ari neh je, 2x sesat!!..Da arr td0w 1 jam je, 930am aku bang0n sbb adek aku d0k memekak..Ar0und 1130 mand2, siapkan mate..haaha..K0l 12pm g amek kete, balik ir0n baju pastuh k0l 1pm g bb jmpe Jaja..Tmn die beli 'alligat0r' jap, then lepak *bux till 2pm!!..Then tr0s sho0t ke Tmn Melati amek si Alib~..& Hell yeah jam sket & terlepas simpang!!..Seb baek x sampei Genting..heehee..Last2 k0l 3 lebey baru gerak dari umah Alib..Bajet sampei k0l 4..Sbb kt0wg be3 mmg xtaw tempat..Dalam k0l 4 cam tuh kt0wg kat Klang, mmg bley kire cam sesat gak arr..U turn balik & last2 430pm, kt0wg kat pintu gerbang uitm shah alam, tggu Chapix pick up kt0wg..

Mmg xleh blah, aku penat..K0l 5 baru sampei umah pengantin, sempat gak aku tuka baju..Time tggu Chapix td, Jaja kate 'Asal k0 cam h0llyw0od sgt?'..Harem~..Agak cam klaka gak arr..Sampai umah pengantin, tggal adek bradek je..Time mkn2, masing2 snyap je xckp pe..Maybe sbb tgh lapa gler!..Yeah, daging die s0dap glerr kan Alib?..Da kenyang mkn, tetibe lak de m0od nak snap2..Besh2..Byk gak pix, dari bunga manggar sampai ke pelamin!..Terbaek~ Ar0und 730 blah, k0l 8 singgah umah aku jap..Then anta Jaja & Alib g Putra Ampang Park..I really had fun!



2 comments:

hajar puteri. said...

ngah upload la neh nyonya~

lol.

sabar ye..

*ErichiyanA* said...

haahaa...udah ku grab!!..
seyes banyak muke 'ny0nya' tuh~