Friday, November 28, 2008

29th n0v..



Ari neh 29th n0v 20o8...
Aku g mId td, g neng0k wayg..Seharian xtd0w tapi still fresh 0uh..Agak kepenatan & saket blakang..pewi0d d0e pagy2 bute td..Si0t je, mmg bengang jap..haahaahaa... Kt0wg g neng0k Quarantine & Lakeview Terrace..heeheehee..Cter Quarantine tuh mmg ng0k, wat aku tekujat je..huuhu..Cter Lakeview Terrace tuh lak..Aku ngantok time tuh..Aku cube td0w tp xleh..Due2 cter yg kt0wg neng0k td tuh, ending die agak kureng menarek..heehee..Kan?..U d0 agree aite?..Wuteva laa..

Abes je neng0k wayg ujan 0uh..Aku da sleepy amat time tuh..K0l 5 aq sampei bb, dlm 5.30 nek bas..K0lump0 glew jamMmMm!!..Meng0ng arr, da arr ujan..Bus tuh nyew ak0n bapak sej0k..Nak sampei umah aku je 2 jam ouh..Da arr owg sbelah aku taruk minyak angin, glew pening pale aku td..Minah sbelah die lak taruk minyak wangi sbb 'Kap Lam Ya Nga' sbelah die bau baek punye..Mmg pening pale aku td..& 4 the 1st time aq td0w dlm bus..from Pudu till mane tah td..Aku seda je da nak sampei..Best 0uh..Aku penat..Seyes penat, tp still leh nak
merepek kat cni..


Btw, ari neh da 21 ari aku SINGLE!!..Ad0y, esk 3 wix aq jadik wid0w..HAMPEH~..neway, peah mesti kate..[Perlu ke mention].. ;p

No comments: