Tuesday, December 23, 2008

satu ratus~


[23rd dec 2008, 9.29am]

Neh repekan ke 100 kuh!..Tp 80 je yg aku publish, lagy 20 ade dlm draft..heehee.. Tak sangke 0uh, dari July till Dec manyak gak repekan2 aku..N0v mmg paling banyak..Sept, xde lgs0ng!..heehe..Aku skew bl0gger, sbb die kasik aku merepek..Aku leh luah ape aku nak..heehee..

Anyway, td aku dah tuka2 sket setting kat mespes..Profile aku da tak private..Dunn0 y, but then aku rase tak perlu nak private2..Bukan femes ke hape ke..Aku hanya Aku..h0oh0..Pix aje yg aku limit kan..1 album tuk every0ne..2 album tuk friends..11 lagy aku private kan..Sbb manyak sangat k0t..


[23rd dec 2008, 10.48am]

Rite n0w aku tgh layan cter 'GARASI'..Da lame sgt nak tgk cter tuh, skunk baru sempat..N0w baru part 7..Ade 10 part sume skali..huuhu..Sambil melayan cter tuh aku megkusyuk kan diri ngan bl0g neh..Pastuh aku d0k YM ngan mEmEr..Mamat ituh tgh mkn megi sambil tgk wrestling & mengYM..ho0ho0..Glew multitask d0e..Btw, next time kasik taw I waktu Msia, bkn l0nd0n..hmm..Musti cam besh kan men sn0w.. (:

Wuteva laaa kan..Aku p0wnk multitask..heeheehee..S0k maybe nak karatkan ramb0t..rEd?..pInk??..haahaahaahaa...Aku da penat merepek da neh..Nak samb0ng melayan 'GARASI'..Neway, I l0ve tis pix!!..Mlm kang nak upl0ad d mespes..An0ther versi0n 0f this pix adew kat die..Agak2 adew lagy x pix tuh?..heehe..I p0wn skew yg tuh & the 0ther 1 yg muke cam Inn0cence tuh..Aku sukak ituh pix al0t!!..hmm..Later2... (:

No comments: