Tuesday, December 30, 2008

n0w..

[30th dec 2008, 2.23pm]

Aku kat *bux bb..Grande Dark Cherry M0cha, buy 1 free 1..haaha...Jap g amek ag 1..Ngah tggu Fizi, mamat tuh g damansara jap..huhux..B0san glew, thx g0d ku bk n0te0ok mak aku..Kecik, smart, but xbesh tuk menaip..haaha..Tersiksa jap...Aku menunggu & menjadi penunggu..

Pg td, seharian aku x td0w..G c0llege kul 9, aku drive..Sampai ar0und 9.40..Jln xbape jam..mayb sbb sk0ol h0liday..Sampai2 je settle pasal SMS v0d0 yg xleh nak l0gin tuh..then pacik CRM tuh d0k bebel2, d0k mara2 dak FHTM..& I was like wutdefak weh!..Then nek atas, kak lin ckp reg 5th jan..Tp die xde, die s0h dtg 0n 6th jan..Cam harem Unitar neh...

Pastuh trun g FinanSIAL lak, kene byr 100..Mak nti nak 100, nk byr late reg fees..Pastuh drive balik..0tw, my m0m call..Suh dtg ari neh gak..S0 balik pack2 ape yg pat0t, pw nenek 10 hengget..Trus g bTs..Pastuh g sentral beli tix..My bus tix k0l 5, i have 2 be thr b4 7m t0day!!..

Dari sentral, trun CM..singgah KFC amek br0adband d0d0l tuh..Lame gak aku tggu, sbb d0wg ngah beezy!..Dr Cm ku jln kaki g Jamek..nek star, then trun Hang Tuah nek m0n0rail sampai bb..N0w aku kat bb..heehee...Min0n2 jap..K0l 3.30 kang g bts amek bag..huhux..Gle penat..id0ng da start nak b0c0 balik..Esk mak aku kate naek theme park..Mintak2 xujan!..Aku nk nk Space sh0t & Flyng c0aster..haahaa...

Fizi, man0 weh?..aku da b0san amat!..My frapp xabes ag..Nj0y plan2..jap g b4 blah amek ag 1..lalalalala...maybe xdpt jmpe dak *bux pavi I..huhux..Sedey amat~..ugh... later, mlm kang update balik k0t..0r s0k pg jer...lalalala..New year ku di Genting~..nj0y babe...

No comments: