Tuesday, December 30, 2008

Reg c0llege!

[30 dec 2008, 4.15am]

Aku still awake, id0ng gatal sangat2!!..I'm tired, but still can' sleep..huuhu..Bersin xabes2, tensi glew d0e..K0l 9.30am kene sampai c0llege, aku nak reg t0day..Malas nak g but then harus & wajib gak g, if n0t s0k lus k0mp0m aku secti0n full & aku bertambah2 malas..Pejal g0nna be there t0o..wheeheehee..lame xjumpe bFF kuh tu..Haja xg, die g sh0pping..


Mcm2 nak wat t0day..Azari, I'm in kJ but I can't hang 0ut wit u t0day..Later keyh?..Fara & Fizi, I'm l0oking 4ward 2 see u guys..Glew rindu kat k0wg, windu gak time kat swIss dulu..huhux..3 bl0ndies!..haahaahaa...But I'm red headed [vi0let wannabe dulu], Fizi brunette, & Fara baru laa bl0nd..But then same je k0t, sume c0l0p!..heehee...


Nex wix start c0llege!!..Glew xcited, even th0ugh aku cam xskew..Tp dlm hati glew xcited nak g c0llege sbb nak dress up like a smart girl [kdg2 white t's & jeans]..heehe..Hari2 malas, aku pakek baju kur0ng..haahaa..Cik FArAh nAdIA, nti r0ger2 la class u ari pe..Leh kite lepak *bux kJ..Grande Caramel Frapp!..

Aku d0k layan Pink - Just Like a Pill..Aku glew sukak sama Pink..Die besh!..Lagu die mmg terbaek~..huhux..'I haven't m0ve fr0m the sp0t whr u left me..' (:

No comments: