Thursday, December 18, 2008

a.k.u & A.K.U & a.k.u

Aku se0rang gadis yg kehidupannya agak sadis..heh?
Aku tak selalu happy ngan hidup..Tp aku redh0 je arr..
Aku sudah lama berpunya..Kerna..

Aku kepunyaanNYA.. :) *wink*

Aku se0rang 'student culinary'..Da nak abes blaja da p0wn...
Tp aku masih tak rety..*Masak nasik*
Dan aku 'pencipta masalah'..Selalu sangat..
Ampunkan aku mak!!..Aku suke susahkan kau.. :'(

Aku tak pernah kesal dengan semua yg terjadi..
Aku hanya menyesal, sebab itu je yg terlintas..
I'm s0 s0rry m0m..But I've changed rite? :)

Aku s0sial?..TAK!!..Aku hanya s0-s0..
Aku pernah clubbing..Tp tuh tak bermakne aku kaki club..
Aku pernah ke gigs..Tp aku bukan kaki gig..
Aku hanya menjalankan hidup, mcm 'remaja' lain..
Aku pergi hanya untuk musiq..Dan melihat kerenah 0wg2 kat sane..

Alc0h0l?..Drugs?..Sm0ke?..n0..n0..yes..
I d0n't d0 drugs..
And I d0n't d0 alc0h0l..
Cuz that is s0 n0t me!..

Sm0ker?..Yes, I am..Pernah st0p, tp GATAL sm0ke balik..I'm addicted 2 c0ffee & cigarette..
I need pr0fessi0nal HELP..
Selama 20 thn hidup, aku hanya 'sm0ke'..
Aku menyesal sebab cube 'sm0ke'..See what I've bec0me..
Sangap d0d0l~..v0d0!

*I'm nj0ying my life while i can*

[Sape yg bace bl0g neh, SENYAP2 suda!..Jgn hengat diri tuh baek sgt]

2 comments:

Anonymous said...

saye2..saye baek..siyes..saye xsmoke..kekeke

*ErichiyanA* said...

bag0s nyew!!!...huuhu.. ;)