Monday, December 22, 2008

I'm capable 0f really anything..


Aku v0d0?..
Aku eg0?..
Aku xv0d0, aku cuma kurang pandai..
Aku xeg0, aku cuma nak 'menang'..

Aku xnak ngaku sbb ituh bukan aku..
Serius bukan..
N0t me, n0t I!

Tapi td, time tgh melayan k0pi..
Aku tetibe terpk & terigt ape aku buat..
Especially kat gig u.0.x mggu lepas..
[aku taw 0wg nampak]
Dengan JUJUR..
Aku mengaku, aku SENGAJA..

Aku rase kan..........
Aku ade 2 mende lah tuh..
Aku se0rang yg v0d0 sket, bukan b0d0h keyh!
Sbb aku skew wut s0mething ik0t perasaan..
Da kate p0mpuan, em0ti0nal ar kan?..
But then ngan few pers0n je 'v0d0' neh wujud..

Aku se0rang yg eg0 ke?..
Maybe yes, maybe n0!..
Tgk keadaan, tgk tempat..
But s0metime xbertempat..
S.A.N.G.A.T!!
Aku Eg0is?!..

Maybe it's all bcuz 0f this..
*I'm capable 0f really anything..*
0r maybe I'm just being ME..

No comments: