Sunday, January 25, 2009

[24th Jan 2009..]

Freakin sleepy bebeh!..Have 2 w0ke up early..[12pm early ke?]..Dem~..Mak!!..Penat laa mau td0w..huhux...Cuci muke, shirt & jeans..Then g amek kete jap..heehee..Ar0und 1.30 gerak g Subang, ik0t mrr2..Straight je, tp jam lak..Siak!!..Kaki da smacam je..Alm0st a m0nth xbwk kete manual..Tp layan aje..ngeheehee... :D

Sampei je aku d0k usha baju..Lame gak arr, last2..Aku beli 3 baju je..BAju kur0ng purple tp cam pinkish sket..Then pink kebaya..& 1 baju 0range..Leh pakek ngan skinny kuh..Semart~..Asal aku beli baju kur0ng & kebaya tuh p0wn xtaw..Aku mmg begitu, nk aje..Da ade, simpan suda..Atleast ade..

Lame gak kat ctu, k0l 4.30 blah arr..Seb baek xjam..Mmg aku d0k lenjan je arr kete tuh..Layan babe, bunyik ekz0s die mmg bley wat gad0..Biase arr da tambah t0lak kan..ngeheehee..xsampai k0l 5 aku da ade dpn umah..Mmg cam laju ak arr td, kesian nenek aku..kene buli ngan akuh..S0rry nek!..

Balik je tr0s 0n9 till 8.30..Then masak sket, sndri mkn an..huhux..K0l 9 lepak umah Kak Imah till 11..Balik jap, then kuar alik g 7e..Beli st0k laa pe lagy..Pastuh akU 0n9 rrr..haahaahaa...Dlm k0l 12 gak arr au sampai..Penat sangat~.. (:

No comments: