Monday, January 5, 2009

Cter semalam.. (:

Hari neh baru 1m0nth & 4 weeks aku single mingle..Lame nyew nak tggu iddah meng0ng aku tuh abes..heehe..
18 march 2009
aku tggu k0!..huhux..Rindu plak nak de b0yF..l0l~..But then kal0 da ade kang manyak mende aku nak kene pk..lalala..Wuteva laa..Anyway, smlm aku kuar..Date?..Ntah laa, xde c0mment..Aku baru je kenal die..But it can be c0nsider as date la jugak..Tak semestinye ade b0yF baru leh g date..Rite?..Aku slalu je date ngan cik PUTERI..Besties kuh..


Smalam agak best laa gak..Actually aku xskew sgt kuar 0n sunday..Sunday aku slalu d0k terper0k kat umah..heehe..Smlm kt0wng g lunch && m0vie && lepak 2gthr..Lame gak aku xtgk m0vie..Cter smlm agak best gak..Baru aku pasan Keanu Reeves ituh manyak h0t!..

N0 *bux smlm sbb aku nak cut caffein la..lalala..G0daan k0pi tuh mmg manyak sgt tp aku berjaye menahan diri..Terer kan?..haaha..But then g0daan 0k0k je cam xleh blah..Asek laa nak 0k0k..Sangap laa k0n0n nyew..1 ari xdapat, mmg smcm je badan..Panas & sej0k je rase..Caner laa nak st0p?..S0meb0dy help me..Aku mau benti.. (:

No comments: