Sunday, January 25, 2009

Layan~

Balik 7e td aku d0k 0n9 aje, sambil tgk cter 'Tuxed0'..Besh arr, lame xtgk..Then cik FatIn ajak lepak p0ol ngan cuzin2 die..hmm..Aku penat tp alang2 ade kete y n0t..Half h0ur after that she txt me..Ajak lepak Steven lak..0kies aje, xde hal k0t..ngeheehee..1.30 aku siap & kuar..Mmg xbesalah aje..Hariz nek ngan akuh, layan kan aje..Mule2 aku f0ll0w je blakang die..Lepas je ess0, aku lenjan ar..

Aku mmg nak g lane kanan skali..Da gear bape aku xpasan dah..tup2..Alahai~..Pacik aku ngah nak alihkan c0ne 0range lak..Sial!!..*Hariz, seatbelt!!*..heehee..Mmg sl0w je, ik0t lane tgh..Aku seny0m & siap tata kat d0wg sume..ngeheeheehee..Aish..xleh blah t0l..Then 5 min pastuh sampei arr kat slek0h Steven tuh..Fuck arr!!..*Hariz!..seatbelt~*..Dem..Maseng2 wat muke kewl keyh~..

Mamat tuh bukak cap..Sampei je kat pacik aku tuh, seny0m suda..ngeheehee..lame gak arr die tgk Hariz, mmg aku nak gelak..Lepas~..Angkat tangan & seny0m sampei tlinge..Slamat d0e..Da arr lesen aku xpired..Carik parking ar, seb baek ade..Bet0l2 dpn Steven..Akak k0 mane weh??..Lame nyew, jgn arr kant0i..Mati kite sume kang..heehe..*Whee*..Lepas gak..Lepak sampei lebam..Baru k0l 2, tp ramei k0t..

Update kan diri maseng2 ngan g0ssip terbaru..Dem arr!..0k0k baru je beli td, da tggal half..huhux..Sedey lak..Thx weh, aku lupe ape name mamat tuh..*s0rry*..0ee Feeza, asal k0 lagy advance?..Caneh arr dak2 skunk an?..ngeheehee..I had fun, mmg pnt arr..Tp layan~..K0wg arr 'Singap0rean' yg xs0mbunk..Salute la weh!..Ar0und 4, bayar arr pe lagy..Ane tuh xm0 duet aku rase..ngeheehee..Balik aku anta Hariz & isap 0k0k jap kat p0ol..Then 4.30 camtuh..Bye cik Fatin..BAlik~

No comments: