Friday, January 16, 2009

Budak Sk0la...

Aku td0w k0l 7.30 am!..huhux..Class k0l 2.30, s0 xde hal arr..K0l 9 Pian d0d0l kej0t akuh..heehee..Thx ye..I xlarat sgt, tr0s smb0ng td0w!!..haaha...Dlm k0l 10.25 nAIm lak kej0t, & yeah..Aku k0n0n2 bgn..hehee..Dlm 10.30 lak si Ifwat call..Tnye nak g caner..Die nak drive, but then suh aku g LRT Cempaka..Mmg xnak arr..Penat akuh,nak saving duet k0t..heehe..

Sedap glew td0w, cik Nadia aku txt..'Club Med j0mm!'..heh?..Dgn keBLURRan..Aku xreply, samb0ng td0w lg..heehe..Sampai laaa 11.50 am!!..Dammit!!..haaha..Ifwat call, die nk dtg amek kat umah..wahaahaa...Sng sket id0p..bag0s2..Aku igt nak rushing, but then x..Aku bgn, g mand..Cuci ramb0t..heehe..Then ir0n baju..haaha..12.40 die sampai..

Jam glew td, mamat tuh x g smyg jmaat..Bkn salah aku!..Die yg lmbat..haaha..Aku g class tdpakek baju kur0ng putih, kain itam..& kas0t 'KUBU'..Seyes cam dak sk0la..G parking kat Giant KJ..Then mamat tuh bising sbb kas0t tuh da cam harem~..Mmg seyes cam harem..0ld sk0ol abes d0e..Last2 di suh pakek kas0t die..Da cam ape daaa..huhux..

Haja, k0 imagine arr..Baju kur0ng PUTIH..Kain HITAM..Kas0t Adidas Super* PUTIH..Bag sling Nine wEst..haaha..Kas0t ituh mmg Smart..aku sukak..Damn~..Mmg cam dak sk0la, da arr baju cam bes0..eee..Bengang aku..Sir Azrin kate aku cam pelik..Btw, he's married ek?..Si0t glew, Xemp0t kite..haahaa..0wh yea, lupe nak amek pix td..cam nggak ada, tggu je laa..hmm~

0wh yea, balik td singgah Tesc0 Ampang..g mkn kFc jap..haahaa..Penat aku tmn ituh mamat g bay0 saman, plus aku d0k tunj0k jLn..Aku x drive..haaha..& Time balik ade a gr0up 0f sk0ol kidd0..D0k usha2 aku..Si0t je..Aku bukan dak sk0la weh!!..huhux~..Lesen ku mati esk, mau g renew 3 tah0n nye arr.. (:

No comments: