Friday, January 2, 2009

2nd Jan


B0san nye nu yer neh..heehe..Aku td0w ptg smlm till ptg td..Glew lame, kire seharian ar aku td0w..Xde cter menarek ar 2day..Smlm ptg trun dr genting k0l 3..Sampai kl 3.45 camtuh..Sampei umah ar0nd 4.50..Balik je bulik aku da len mcm..Bengang glew..Aku sepahkan balik arr..Baru pas ati..heehe..Meng0ng2 je..l0l..


S0k de 0wg kawen..Xtaw nak pakek baju pe..hmm..Think..Think..Any0ne de idea?..huhux..Pink..Black..Red..Yellow..lalala..0wh yea, td aku baru pasan carl0s da p0t0ng lamb0t..Dari tepi seyes cam xb0yF aku!..Dammit t0l br0k kesygan aku neh..Mmg sebijik d0e..Eeee, bengang jap ngan mamat tuh..Sbb die wat aku terhengat..haahaa..mmm..wUteva laa..~

2 comments:

ciknadia8 said...

apa cerita genting?mesti bes kn...
upload la pic2 baru t

*ErichiyanA* said...

Genting besh la gak...
hUjan + sej0k glew..
heehe..
pix xmanyak la..huhux..
manyak dlm cam my fwen..
l0l~