Sunday, January 11, 2009

wutdefak...

Ade sesape yg xpuas ati ngan aku?..Kasik taw cepat..Aku xkepahaman t0l arr..heehe..Aku de kac0 b0yF 0r xb0yF 0wg ke?..0r aku de wat salah ngan sape2 ke?..0r xb0yF aku yg mane2 xpuas ati ngan aku ke?..If there is, pls pls & pls tell me..Cuz I wanna settle thing pr0perly..f2f laa d0d0l~..heeheehee..
D0n't u have guts 2 face me?..heehe..Ade ke aku prasan aku cun?..Xde p0wn..Ad0yaii..Payah t0l kal0 0wg yg xpuas ati ngan kite..LAgy2 0wg yg xleh tgk kite sng..Kan cik PUTERI?..*teman lesbian ku* [k0 yg kate]

Nape ek k0 buang mase bace & c0mment plak~
Neh mesti xde kije kan?..Lagy skali aku nak igtkan..Aku da menti0n da mende neh 2x k0t..Neh bl0g aku..S0 skew ati aku la nak merepek ape..Kan?..Lagy p0wn bl0g neh laa aku nak luahkan ape aku rase..My up's & d0wn.. (: S0 sape2 xskew aku ke, menci aku ke, xyah la bace..Xpaham t0l la prangai manusia skunk neh~..
Anyway I d0n't give a damn la..hmm..D0 i l0ok like I care?..n0! (:


k0wg agak2 'Anonymous' yg d0k BUANG MASE bace bl0g aku & c0mment ituh sape ek?..

Laki ke p0mpuan?..hmm...I w0nder~

No comments: