Wednesday, January 7, 2009

sin0psis.. (:

P0st aku yg bwh neh agak mmengelirukan..Plus makes ppl w0nder..Haja kate pelik..Pacat kate cam de s0mething..hmm..Macam2 la k0wg pk..Bag0s2, sbb de gak arr 0wg d0k bace repekan aku yg makin ari makin merepek kerepek neh..heehe..N0w, aku lak nak kate..Nak kasik inf0 sket..

  • Yg si Khruz tuh, sbb smlm bday die..As a fwen yg slalu terigt kan bDay mmber, aku wish arr..Jgn nak pk lain lak..
  • Yg FatIn tuh, aku lame glew xjumpe..2, 3 wix i guess..Banyak mende xupdate..Cter psl id0p kt0wg..Kt0wg member sejak kecik d0e..
  • Yg Haja neh, besties akuh..S0 anything p0wn die kene ade & taw..Lame gak xdgr cter die..Td sempat arr yM..Pix tuh semat d0e..
  • Yg Nadia aku neh, akak Degree aku pggl..Sbb die samb0ng deg..Insyaallah lagy 4 tah0n nak g Bali same2..Nak pakek bikini & c0m0l0t tepi pantai..Plus nak clubbing?
  • Yg Memer neh lak, seni0r aku..Smlm d0k yM, then nak g sh0pping..Alang2 Xmas sale kat uK xabes ag, bikini r0xy ar aku nak..haaha..60 sen sbb 1 msg 20 sen..[n0w da tambah keyh!]

Tuh sn0psis tuk p0st 'l0l~'..Mintak2 Xde pihak salah aham ke hape ke..Mamat yg g0tta crush 0n me & mamat nak j0in c0m0l0t kat Bali tuh lain2 keyh..Bukan laki yg same..wtF?..Bape banyak laki daa..[teman2]..Cter c0m0l0t neh hanye suke2 je, saje cakap..Jgn igt aku btchy ke hape ke..huhux~
After all, jgn jadi Bitch..Jadik scAndal0us xpe.. (:


*sume pix aku amek kat mespes/faceb0ok d0wg..

5 comments:

Anonymous said...

weiH betina kau takpayah lah nak cerita2 benda2 babi ni........orang tak nak tahu lahhhhhhhhhhhhh!! HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!! GI MAMPOS LA WEIH!!! KAU INGAT KAU CUN KE NAK BERCERITA PASAL KAU JE!! FUCK!!

Hajar. said...

what the hell? ape masalah?

*pUrple vi0let* said...

wutdefak?..

kate bl0g akuh..

Skew ati aku arr v0d0..

get a life L0seR (:

Hajar. said...

ko delete je la cmmt anonymous tu.. semak jew.

*pUrple vi0let* said...

Biarin aje deh..

heehe...