Wednesday, January 7, 2009

me.. (:

Last year aku rase aku manyak berubah..Aku skew dress up..Kdg2 tuh g c0llege p0w melawa..heehe..Aku jadik caneh sejak aku kenal K..Pasan x cik PUTERI?..Ngan Ifwat dulu mane de, aku cam xamek kesa sgt..Kan?..Aku skew perubahan neh..Makin lame makin bijak nak mix & match..Baju2 aku yg beli tp xpakai, skunk neh aku pakai..haaha..Best 0uh, xde rr rugi duet aku[ye ke?].. (:

Sexy?..Aku sexy ke?..huhux..Stakat neh aku rase 0kies lagy..Sbb my m0m xde ar nak bising ke hape ke..Sbb ape yg aku pakai time kuar umah, ituh arr yg akan aku pakai kat luar..Xde nye aku nak tuka2 ke hape ke..Aku hengat ag Aunty Tuti kate..'Biar die pakai ape die nak..Biar dpn kite, jgn blakang kite'..Maksud die, jgn jadi hip0krit..Depan lain,
blakang lain..Yes i d0 agree with y0u aunty..(:

Lately, aku cam daring sket..0nly few ppl je arr yg pasan..Especially guys k0t..Sape yg taw tuh, senyap2 suda..haaha..Daring caner aku xrety nak put it in w0rds..
I can't describe..Anyway, bukan slalu k0t nak cam tuh..Ade time2 nyew au jadik cam lal0k & it lead 2 daring..heehee..Meng0ng2 aje aku neh!..


No comments: